Doe mee om GroenLinks sterker te maken!

GroenLinks Stichtse Vecht werkt aan een groene en duurzame gemeente met gelijke kansen op ontplooiing en geluk voor iedereen. Van de 75 leden zijn er ongeveer 15 actief en betrokken. In verhouding is het veel, maar we kunnen nog steeds hulp gebruiken!

Heb je zin om een bijdrage te leveren? Dan ben je van harte welkom.

Wil je eerst eens kennismaken? Dat kan ook. Neem dan contact op met Coletta Teuben. Of bezoek onze eerstvolgende ledenvergadering (zie agenda).

Je kunt ons volgen op Twitter, op Facebook en op Instagram en op YouTube.

Voorbereiding op de verkiezingen

Op dit moment bereiden wij ons voor op de verkiezingen voor de Tweede Kamer (15 maart 2017) en voor de gemeenteraad (21 maart 2018). Wij hebben daarvoor drie commissies in het leven geroepen: een campagneteam, dat gedurende twee jaar campagne gaat voeren voor beide verkiezingen, een kandidatencommissie, die kandidaten voor de GroenLinks fractie gaat werven en selecteren en een programmacommissie, die zorgdraagt voor de totstandkoming van een verkiezingsprogramma voor de periode 2018-2022.

Heb jij ambities om actief te worden in de gemeentepolitiek? Of wil je daarover eens met iemand van de GroenLinks fractie van gedachten wisselen? Stuur een e-mail naar onze secretaris Dick Hogeweij.

Daarnaast hebben wij de volgende vacatures (vrijwillig en onbetaald):

• Iemand met ervaring, die de fondsenwerving voor onze gemeenteraadscampagne wil verzorgen
  • Een webmaster
  • Mensen met ervaring op Facebook, Twitter, Instagram, Youtube en Pinterest, die deel willen gaan uitmaken van ons social mediateam
  • Tekstschrijvers voor het schrijven van persberichten, artikelen voor de website en social media
  • Fotografen voor het verzorgen van beeldmateriaal voor onze website, social media en het verkiezingsprogramma

Daarnaast kun je de volgende activiteiten op korte termijn al doen:

• Met ons mee langs de deuren om in gesprek te gaan met bewoners van Stichtse Vecht
  • Je expertise aanbieden als expert op afroep voor onze raadsleden

Stuur bij interesse in één van de vacatures of bovenstaande werkzaamheden een mail naar onze bestuurssecretaris secretaris.stichtsevecht@groenlinks.nl .