Doe mee om GroenLinks sterker te maken!

GroenLinks Stichtse Vecht werkt aan een groene, sociale en duurzame gemeente met gelijke kansen op ontplooiing en geluk voor iedereen. Van de 85 leden zijn er ongeveer 15 actief en betrokken. In verhouding is het veel, maar we kunnen nog steeds hulp gebruiken! Wil je meedoen met GroenLinks in Stichtse Vecht ? Dat kan.  Verandering komt van ons. Van al de kleinere en grotere dingen die we doen, in onze gemeente, in onze wijk, in ons eigen leven. Onze gemeente is wat wij er samen van maken. Lees hieronder wat je kunt doen.

Doe mee

Meld je zoals duizenden andere Nederlanders  aan als vrijwilliger voor GroenLinks. Sluit je ook aan bij onze beweging. Na je aanmelding ontvang je direct een mail van ons waarin staat wat je allemaal kunt doen om bij te dragen aan GroenLinks. Wil je meedenken over de koers van GroenLinks in Stichtse Vecht? Word lid en  laat je horen op onze ledenvergadering

Voorbereiding op de verkiezingen

Op dit moment bereiden wij ons voor op de verkiezingen voor de gemeenteraad op 21 maart 2018 . Wij hebben daarvoor drie commissies in het leven geroepen: een campagneteam, een kandidatencommissie die kandidaten voor de GroenLinks-fractie werft en selecteert, en een programmacommissie die zorgdraagt voor de totstandkoming van een verkiezingsprogramma voor de periode 2018-2022.

Heb jij ambities om actief te worden in de gemeentepolitiek? Of wil je daarover eens met iemand van de GroenLinks fractie van gedachten wisselen? Stuur een e-mail naar onze secretaris Dick Hogeweij.

Daarnaast hebben wij de volgende vacatures (vrijwillig en onbetaald):

• iemand met ervaring, die de fondsenwerving voor onze gemeenteraadscampagne wil verzorgen;

• mensen met ervaring op Facebook, Twitter, Instagram, Youtube en Pinterest, die deel willen gaan uitmaken van ons social mediateam;

• tekstschrijvers voor het schrijven van persberichten, artikelen voor de website en social media;

• fotografen voor het verzorgen van beeldmateriaal voor onze website, social media en het verkiezingsprogramma.

Op korte termijn kun je al het volgende doen:

• Doe mee met ons campagneteam en kom bijvoorbeeld mee flyeren.

• Ga met ons mee langs de deuren om in gesprek te gaan met bewoners van Stichtse Vecht.

• Bied op afroep je expertise aan ter ondersteuning van onze raadsleden.

Stuur bij interesse in een van de vacatures of bovenstaande werkzaamheden een mail naar onze bestuurssecretaris secretaris.stichtsevecht@groenlinks.nl .

Doneer

Met jouw bijdrage kunnen we de ambities van GroenLinks waarmaken. Een betere wereld - een eerlijkere wereld waar iedereen kansen heeft en we zorg dragen voor elkaar - ligt binnen handbereik. Steun ons met een bijdrage.

Vragen?

Wil je iets doen, maar je weet nog niet wat? Of wil je eerst eens kennismaken? Dat kan natuurlijk ook. Stuur dan een e-mail naar het bestuur of neem  contact op met onze voorzitter Coletta Teuben. Je kunt ons in ieder geval volgen op Twitter, op Facebook en op Instagram.